Viata e frumoasa, daca sti sa o traiesti.

vineri, 18 iunie 2010

Fotografii

Fotografii
Imi place sa fac poze, de aceea si am de gand sa postez cateva poze facute de mine si dedesubtul/deasupra lor sa pun o scurta descriere si sa las sa fie "judecata", criticata, descrisa de voi in comentarii la adresa ei.[adica poza sa fie comentata in comentarii]
Pentru inceput... voi incepe sa pun cateva poze. Le voi numerota. Alegeti numarul/numerele si spuneti ce parere aveti despre ea/ele in comentarii. Atentie si la cele 3 reguli!

poza numarul 1. Un ghiocel cu umbra lui pe perete














poza numarul 2. Love! What can be beter than this?...niste bombonele.














poza numarul 3. O pisicuta care topaia si am prins-o astfel in poza. Piciorul acela... nu stiu ce era cu el, mi-as fi dorit ca el sa nu fi fost prins in poza, dar... altfel nu as fi prins asa Matzul.






Sper sa va fi placut pozele, restul sunt pe camera.
IC[inca ceva(prescurtarea mea proprie- ca sa o stiti!)] :la sectiunea Fotografii voi pune poze din anul 2009-2010 de la campionatele de voley fete, de la antrenamente, din 2010- poze de la campionatul de fotbal baieti }Liceul Teoretic Constantin Angelescu. -scoala nr 2
___________________________________________________
Nicholas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iata cateva reguli. mentiuni, de care as dori sa se tina seama[altfel se vor sterge comentariile si nu vor fi luate in seama]
*Nu folositit cuvinte vulgare
*Daca doriti sa fiti contactati nu va lasati datele personale daca doriti ca acestea sa fie confidentiale! ne puteti contacta lasand un email la adresa ra_nicholas[at]yahoo.com
*Sa aveti macar o singura pasiune comuna cu a mea!
_________________________________________________
Nicholas